Słodycze to Twoja największą zmora? Kochasz słodycze i nie potrafisz sobie ich odmówić? Jednak chcesz pozbyć się paru kilogramów, więc mówisz sobie „od poniedziałku” nie jem słodyczy i na początku nawet całkiem dobrze Ci idzie. Szerokim łukiem omijasz sklepowe półki ze słodyczami. Pozbywasz się wszelkich słodkości z domu.

Przychodzi w końcu kryzys (on zawsze się pojawia prędzej czy później) np. stres związany z pracą, jakaś impreza rodzinna, nie zrozumienie ze strony bliskich, obniżenie nastroju z różnych powodów. Jednak musisz jakoś przetrwać ten gorszy czas, nie wytrzymujesz i objadasz się słodyczami. Następnie obiecujesz sobie, że to ostatni raz i od jutra wracasz do diety. Niestety to nie działa, więc wpadasz w błędne koło.

Ten e-book jest dla Ciebie jeśli:

  • w kółko jesz to samo i nie masz pomysłów na inne posiłki
  • nie lubisz dużo czasu spędzać w kuchni
  • kochasz słodycze i w nadmiarze je spożywasz
  • potrzebujesz zdrowych i szybkich przepisów
  • chcesz schudnąć i zadbać o siebie
  • Twoja dieta jest nudna i mało urozmaicona

„Słodkie śniadania i desery” zawiera:

  • 35 przepisów na słodkie śniadania i desery
  • wartości odżywcze każdego posiłku (ilość kalorii, białka, tłuszczu i węglowodanów)
  • 7- dniowy jadłospis 1800 kcal wraz z listą zakupów i wydrukiem na lodówkę
  • praktyczne wskazówki, jak poradzić sobie z nadmierną ochotą na słodycze

Takie pyszności i nie tylko, znajdziesz w e-booku „Słodkie śniadania i desery”

Tworzyłam ten e-book z myślą o Tobie!

Wiem, że kochasz słodycze i ciężko Ci bez nich żyć, dlatego przygotowałam dla Ciebie zdrowszą alternatywę, która jest słodka, pełna witamin oraz może stanowić pełnowartościowy posiłek w Twojej diecie. Przepisy są bardzo łatwe w przygotowaniu i zrobione z łatwo dostępnych produktów, które znajdziesz w większości sklepach.

Dzięki e-bookowi nauczysz się jak komponować zdrowe posiłki, tak żeby było zdrowo bez odmawiania sobie wszystkiego. Pamiętaj słodycze można jeść na diecie i chudnąć. Wystarczy zachować umiar, przecież dieta to NIE kara!!

Spis treści:

  • Wstęp
  • Praktyczne wskazówki
  • Deser Oreo
  • Budyń czekoladowy z malinami
  • Jaglanka malinowa z borówkami
  • Owsianka z serkiem wiejskim i owocami
  • Deser czekoladowy z awokado i borówkami
  • Biszkoptowa manna z dżemem malinowym
  • Bananowy budyń z dżemem jagodowym
  • Deser truskawkowy z bananem
  • Owsianka Bounty
  • Omlet z karmelizowaną gruszką
  • Owsianka z dżemem malinowym i czekoladą
  • Omlet Oreo
  • Pudding chia z borówką i maliną
  • Omlet jagodowy z białą czekoladą
  • Smoothie bowl z kalafiorem
  • Malinowy pudding chia z czekoladą
  • Naleśniki z kremem czekoladowym
  • Owsianka jagodowa z kiwi
  • Kokosowy pudding chia z borówkami
  • Deser mango
  • Jagodowa jaglanka
  • Mus owocowy z masłem orzechowym
  • Czekoladowa pianka z owocami
  • Orzechowy deser z granatem
  • Naleśniki czekoladowe z serkiem waniliowym
  • Placki twarogowe z jabłkiem
  • Jaglanka z jabłkiem i migdałami
  • Czekoladowy deser z awokado
  • Placuszki bananowe z rukolą
  • Omlet czekoladowy z kiwi
  • Pieczona owsianka z truskawkami i czekoladą
  • Ryż na mleku z malinami i granatem
  • Deser kiwi
  • Deser a’la Kinder Bueno
  • Pianka truskawkowa
  • Jak korzystać z jadłospisu?
  • Kontakt
  • Jadłospis
  • Lista zakupów

Jadłospis 1800 kcal składa się z ok:

  • 20% białek
  • 30% tłuszczów
  • 50% węglowodanów

Jadłospis zawiera 4 posiłki każdego dnia. Dołączona jest lista zakupów dla ułatwienia, dzięki temu możesz zrobić zakupy na tydzień i nie tracić czasu stojąc w kolejkach oraz wydruk na lodówkę z planem posiłków, który będziesz mieć zawsze pod ręką. Teraz będziesz mieć cały tydzień zaplanowany, dzięki temu mniej czasu zmarnujesz na poszukiwanie pomysłu na obiad czy inny posiłek.

Wystarczy, że do mnie napiszesz, a ja jeszcze tego samego dnia wyśle Ci na maila słodkiego e-booka.

Cena: 49 zł